تعرض وحشیانه ناپدری به دختر جوان بالای سر جسد مادرش

دختر جوان در یک روز شاهد جنایتی وحشیانه از طرف ناپدری اش شد و مرد شیطان صفت مادر دختر جوان را به قتل می رساند و سپس به او تجاوز می کند

تعرض وحشیانه ناپدری به دختر جوان بالای سر جسد مادرش

به گزارش زنهار، دختر جوان بعد از قتل وحشیانه مادرش توسط همسر مادرش هدفه تجاوز قرار گرفته است. پس از آن که زن میانسال متوجه نیت پلید همسر خود می شود برای جلوگیری از تجاوز مرد هوسباز به دخترش با او درگیر می شود و مرد وحشی در اقدامی هولناک او را به قتل می رساند و سپس به سراغ دختر جوان می رود و به نیت پلید خود می رسد و همزمان نیز با رسیدن پلیس او دستگیر می شود تا به مجازات اقدام وحشیانه اش برسد. 

مرد ۵۸ ساله ای در منهتن به علت قتل همسرش و بعد تجاوز به دختر خوانده اش ، دستگیر شد. طبق گزارش پلیس، ویرجیل سولیس که چند سالی بود با همسر خود والری ۵۳ ساله ازدواج کرده بود و به شدت هم علاقه ای مرموز به دختر وی داشت بعد از چند سال زندگی مشترک و آزار و اذیت زن بیچاره، اقدام به قتل او کرد.

وی در بازجویی ها اعتراف کرد که از زمانی که ازدواج کرد تاکنون با همسرش هیچ رابطه زناشویی نداشته و به دلیل این که عاشق دختر او بود،به همسر خود بی محلی کرده و از هر فرصتی برای آزار دخترجوان استفاده می کرد.

شب حادثه، زمانی که ویرجیل مست بود پنهانی به دور از چشم دختر همسرش، به والری گفت که از زندگی اش بیرون برود و دخترش را به او هدیه کند.

زن بیچاره که متوجه دلیل اخلاق های زننده شوهرش شده بود و فهمیده بود که همسرش به دخترش نظر دارد به سمت او حمله ور شد و با ضرب و شتم ویرجیل قصد دفاع از خود و دخترش را داشت.

قربانی که شاهد این اختلاف ناپدری و مادرش بود با اداره پلیس تماس گرفت و گفت ناپدری اش، قصد کشتن مادرش را دارد.

زمانی که ماموران پلیس به خانه آن ها آمدند با جسد خونین زن سیاه پوستی رو به رو شدند که در کنارش دختری جوان برهنه و آشفته مانند مار به خود می پیچید و مردی با ظاهری خون آلود در کنارشان نشسته بود.

به گفته های قربانی ، زمانی که ناپدری اش متوجه تماس او با پلیس می شود به سمتش می آید و با ضرب و شتم به او تجاوز می کند و مدام تکرار می کند که به چیزی که می خواسته رسیده است!

ماموران پلیس پس از دستگیری ویرجیل به جرم قتل و آزار و اذیت او را به بازداشتگاه منتقل کردند.

به گفته های افسرپرونده، پزشکی قانونی خشونت در بدن دختر جوان را تایید کرده و گفته وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

افسرپرونده، پس از تکمیل گزارشات ، این پرونده قتل و تجاوز را به دادگاه منتقل کرد تا مجازاتی برای مرد هوسباز در نظر گرفته شود.رکنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار