ازدواج عجیب مرد 25 ساله با زن 63 ساله!

ازدواج عجیب یک مرد جوان با زنی که 37 سال از او بزرگتر است آنها را به سوژه رسانه ها تبدیل کرده است. “قرآن مک کین” 25 ساله و “شریل مک گرگور” 62 ساله ستاره های آمریکایی TikTok قبلاً به دلیل رابطه نامتعارف خود خبرساز شده بودند. آنها سال گذشته اعلام کردند که قصد دارند تا بچه دار شوند.

ازدواج عجیب مرد 25 ساله با زن 63 ساله!

به گزارش زنهار، قرآن اولین بار در سال 2012 زمانی که تنها 15 سال داشت، شریل را ملاقات کرد. او در یک رستوران فست فود که توسط پسر شریل اداره می شد کار می کرد، اما احساسات عاشقانه تا مدت ها بعد شکوفا نشد.

این زوج برای مدتی ارتباط خود را از دست دادند اما در سال 2020 با یکدیگر رابطه برقرار کردند و از آن زمان تاکنون جدایی ناپذیر بوده اند. شریل مک گرگور در حال حاضر مادربزرگ یک جوان 17 ساله است اما می خواهد با قرآن تشکیل خانواده دهد.

این زوج به تازگی این خبر را به فالوورهای خود اعلام کردند. آنها برای بچه دار شدن به دنبال یک رحم اجاره ای هستند. آنها پیشتر یک نفر را برای این کار پیدا کرده بودند اما او با کلاهبرداری از این زوج ناپدید شد.

قرآن در این براه گفت: « ما کاملاً شکست خورده ایم. ما برای محتواهای خود در تیک تاک پولی دریافت نمی کنیم. متاسفانه کسی که با او برای رحم اجاره ای صحبت کرده بودیم رفت و ما را شوکه کرد. ما هزینه غذا و سفر او را پرداخت کرده بودیم و حتی به او پول دادیم تا او و خانواده اش از کریسمس لذت ببرند. ما می خواستیم او خوشحال باشد زیرا او هدیه ای را که همیشه می خواستیم به ما می داد.»

ظاهراً این زن 7000 پوند از قرآن و شریل کلاهبرداری کرده است. در سال 2022، شریل به مجله Closer گفته بود که او و معشوقه اش حاضرند تا 120000 پوند برای بچه دار شدن با هم هزینه کنند.

آنها حتی نام فرزند خود را نیز انتخاب  و اشاره کرده اند که با یک A شروع می شود.

این زوج، خبر این کلاهبرداری را با سه میلیون دنبال کننده خود در TikTok به اشتراک گذاشتند که با واکنش متفاوت کاربران همراه بود. یکی از دنبال کنندگان نوشت: «به زودی همه چیز بهتر می شود، فقط تسلیم نشوید.» دنبال کننده دیگر نوشت: «با آرزوی سلامتی برای یافتن جانشین مناسب. آنها را وادار به امضای قرارداد قانونی کنید./ساناپرس

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار