این مرد هوسران به شیطان درس می دهد/ برای رابطه سیاه مادر دختر را کشت!

مرد ۴۰ ساله‌ای که با تهیه فیلم‌های سیاه از زنان بی‌پناه و کارگران کارگاه تولید سرامیک و زغال به اهداف شیطانی خود می‌رسید، به قتل یکی از کارگرانش برای برقراری ارتباط با دختر ۲۰ ساله وی اعتراف کرد.

این مرد هوسران به شیطان درس می دهد/ برای رابطه سیاه مادر دختر را کشت!

​به گزارش زنهار به نقل از سلام نو، این مرد به نصب دوربین‌های مداربسته در محل‌های بسیار خصوصی کارگاه اعتراف کرد و جسد قربانی را در پشت کوره زغال دفن کرده بود.

افشای زوایای وحشتناک

روز گذشته، این شیطان سیاه به سوالات تخصصی قاضی دکتر صادق صفری (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) در محل وقوع جنایت پاسخ داد. او زوایای وحشتناکی از روابط سیاه خود با زنان بی‌پناه را فاش کرد که دل هر انسانی را تکان می‌داد. این تبهکار بی‌رحم که خود را «حسن-ق» معرفی کرد، پس از تفهیم اتهام ارتکاب قتل عمدی، گفت که متولد سال ۶۴ است و در تهران به دنیا آمده، اما پس از نقل مکان به فریمان و سپس مشهد، وارد مسیرهای ناهنجار و خطرناک شده است.

شروع روابط نامشروع

حسن-ق توضیح داد که پس از تأسیس کارگاه تولید کلوچه با دوستانش و آشنایی با زنی به نام «م»، وارد روابط نامشروع شد. این زن از همسرش طلاق گرفته بود و در کارگاه کار می‌کرد. سپس با زنان دیگری نیز ارتباط برقرار کرد تا اینکه در اواخر سال ۹۸، زنی به نام «ف-ت» به همراه دختر نوجوانش به کارگاه آمد و به دلیل مشکلات مالی با او رابطه برقرار کرد.

حسن-ق با سوءاستفاده از ترس زن از بازداشت، او را با قرص‌های خواب‌آور تحت کنترل قرار داد. او با فریب زنان و تهیه فیلم‌های مستهجن از آن‌ها، از این فیلم‌ها برای تهدید و آبروریزی استفاده می‌کرد. وی همچنین دوربین‌های مداربسته در حمام و محل تعویض لباس زنان کارگاه نصب کرده بود.

قتل و تجاوز

حسن-ق اعتراف کرد که پس از ممانعت زن کارگر از دیدار با خانواده‌اش، نقشه قتل او را کشید. او با خوراندن قرص‌هایی به زن، او را به خواب سنگینی فرو برد و سپس با بریدن شیلنگ گاز بخاری، باعث گازگرفتگی او شد. سپس جسد او را در حفره‌ای در پشت کوره زغال دفن کرد و دختر وی را به عقد موقت خود درآورد.

مواجهه با دختر مقتول

دختر ۲۰ ساله مقتول با چهره‌ای آکنده از اشک و بغض، مقابل حسن-ق ایستاد و با دل‌شکستگی از او پرسید: "چگونه مادرم را کشتی تا با من ارتباط غیراخلاقی بگیری؟ تو به من که دختری باکره بودم رحم نکردی و آینده‌ام را برای هوسرانی خودت به تباهی کشیدی!" او از مادرش طلب بخشش کرد و گفت که به خاطر تهدیدهای حسن-ق چاره‌ای جز سکوت نداشته است.

تحقیقات پلیس و دستگیری

کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد با بازبینی پرونده‌های مرموز، به ماجرای گم شدن زن ۴۰ ساله پی بردند و با کمک قاضی صفری، مرد ۴۰ ساله‌ای به نام حسن-ق را به اتهام قتل بازداشت کردند. او در بازجویی‌ها به قتل زن ۴۰ ساله برای رسیدن به دختر وی اعتراف کرد.

درخواست اشد مجازات

بسیاری از اهالی محل با ابراز انزجار از حسن-ق، از قاضی ویژه قتل عمد مشهد درخواست کردند تا او را به اشد مجازات قانونی محکوم کند. این جنایت هولناک با عنوان «جنایت سیاه» در کارگاه تولید زغال، منتشر شد و رمزگشایی از پیچیده‌ترین پرونده افکار کثیف در مشهد ادامه یافت.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار