مرگ وحشتناک نوعروس در پاتختی با قرص برنج

عروس و داماد جوان همزمان در مراسم پاتختی هر دو حالشان بد شد و تازه عروس در بیمارستان جان باخت

مرگ وحشتناک نوعروس در پاتختی با قرص برنج

به گزارش زنهار، عروس و داماد جوان همزمان در مراسم پاتختی هر دو حالشان بد شد و تازه عروس در بیمارستان جان باخت و مشخص شده که زن جوان بر اثر مسمومیت با قرص برنج جانش را از دست داده و اکنون همسرش و یک زن دیگر به عنوان مظنون دستگیر شده اند.

بعد از اعلام فوت مشکوک عروسی جوان مشخص شده که بر اثر مسمومیت با قرص برنج جانش را از دست داده است و اکنون همسرش و دختری آشنا در بازداشت به سر می برند. در ادامه جزئیات مرگ نوعروس تهرانی را  مشاهده کنید.

تازه عروس و داماد در مراسم پاتختی، حالشان بد و دربیمارستان بستری شدند اما نوعروس جان باخت و داماد از بیمارستان مرخص شد. حالا با گذشت یک سال از این حادثه، پزشکی قانونی علت مرگ نوعروس را مصرف قرص برنج اعلام کرده که این نظریه به بازداشت داماد و دختری آشنا منجر شده است.

شروع این پرونده به سی ام شهریور سال گذشته برمی گردد. آن روز به تیم جنایی خبر رسید که نوعروسی به طرز مشکوکی در بیمارستان جان باخته است. او چند روزی در بیمارستان بستری بود اما تلاش پزشکان برای نجاتش فایده ای نداشت.

از سوی دیگر علت مرگ وی مشخص نبود و بازپرس جنایی دستور داد تا جسد زن جوان برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود. بررسی ها حکایت از این داشت که تازه عروس یک روز پس از مراسم عروسی اش، ‌حالش بد و در بیمارستان بستری شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار