شوهر زن خیانتکار از گناه همسرش گذشت اما...

مرد جوانی که در درگیری با یک مرد دیگر به دلیل ارتباط پنهانی با همسرش مجروح شده بود، آنها را به دادگاه کشاند.

شوهر زن خیانتکار از گناه همسرش گذشت اما...

به گزارش زنهار به نقل از همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از یک سال قبل با شکایت مرد جوانی به نام شهرام از همسرش و مردی غریبه آغاز شد.

شهرام در تشریح ماجرا به مأموران گفت: از چند هفته قبل به خاطر رفتارهای مشکوک همسرم با او اختلاف پیدا کرده بودم. به همین خاطر چند بار او را تعقیب کردم و متوجه رابطه پنهانی‌اش با مردی به نام مهران شدم. روز حادثه به بهانه رفتن به محل کارم سر خیابان کشیک دادم و متوجه شدم آن مرد به خانه‌ام رفته است. همان موقع وارد خانه شدم و کار به درگیری کشید.

در اثر ضربه‌هایی که مهران به دستم زد، استخوان‌های کف دستم خرد شد و حالا هم از او به خاطر رابطه پنهانی و ضرب و شتم و همچنین از همسرم نیز به خاطر رابطه پنهانی شکایت دارم. پس از آن مهران بازداشت اما منکر ادعای شاکی شد.

من با همسر این مرد ارتباط کاری دارم

وی در توضیح ماجرا گفت: من طراح یک سایت هستم و با همسر شاکی ارتباط کاری دارم. آن روز هم برای صحبت درباره کار داخل پارکینگ خانه بودیم که به یکباره همسرش سررسید و به من حمله کرد و کتکم زد.

فریبا نیز اتهام رابطه پنهانی را رد کرد. با انکار اتهام از سوی زن و مرد جوان، هر دو در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران پشت درهای بسته و غیرعلنی محاکمه شدند.

۷۰ ضربه شلاق برای زن و مرد خیانتکار

قضات با توجه به پیامک‌های رد و بدل شده بین آنها، هر یک را به ۷۰ ضربه شلاق محکوم کردند. همچنین مهران به خاطر ضرب و جرح شهرام به پرداخت دیه و ۱۶ ماه زندان محکوم شد.

با صدور این رأی، مهران اعتراض کرد و پرونده به دیوان عالی کشور رفت و قضات دیوان بعد از بررسی پرونده عنوان کردند متهم از ابتدای بازداشت هرگز به ضرب و جرح شاکی اعتراف نکرده و هیچ مدرکی غیر از اظهارات شاکی در پرونده وجود ندارد. از این رو لازم است تحقیقات درباره پرونده از سر گرفته شود و کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کنند آسیب‌دیدگی دست شاکی ناشی از ضربه متهم بوده یا خیر.

متهم باید مراسم قسامه برگزار کند

وقتی کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند اظهار نظر در این باره ممکن نیست، قضات دادگاه پرونده را از این حیث از موارد لوث تشخیص داده و حکم به برگزاری مراسم قسامه صادر کردند.

در این میان شهرام نیز از شکایت خود نسبت به ارتباط پنهانی همسرش و مهران اعلام گذشت کرد. به این ترتیب قرار شد مهران در دادگاه قسم بر بی‌گناهی یاد کند تا از اتهام ضرب و جرح شاکی تبرئه شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار