جاماندگان از سود سهام عدالت از این طریق سود خود را دریافت کنند/ جزئیات

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور، بسته بودن نمادهای باارزش را مطالبه جدی بیان کرد و گفت: مافیا در تلاش هستند تا سهام‌های ارزشمند را از دست مردم خارج کنند.

جاماندگان از سود سهام عدالت از این طریق سود خود را دریافت کنند/ جزئیات

به گزارش زنهار از بازار، عسکر توکلی با بیان اینکه همچنان در حال پیگیری واریز بخشی از سودهای باقیمانده سهام عدالت هستیم، گفت: در حال پیگیری این مسئله هستیم و هنوز زمان دقیقی برای آن مشخص نشده است.

وی با اشاره به اینکه سامانه سجام برای ثبت شماره شبا واریز سود سهام عدالت فعلا بسته است، گفت: با ثبت شماره شبا افرادی که سود را دریافت نکردند، واریز می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سامانه سجام برای سپرده گذاری بسته است و پیگیر آن هستیم که تا پایان سال این سامانه بازگشایی شود.

توکلی یادآور شد: در جلسه با وزارت اقتصاد مقرر شد نسبت به زمان واریز سود سهام عدالت برنامه ریزی شود و مشغول آمارگیری افرادی هستیم که سودشان را دریافت نکردند و یا بخشی از سود آن ها واریز شده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت کشور درباره فروش سهام عدالت گفت: درخواست و مطالبه جدی ما این است که نمادی باز نشود زیرا برخی مافیا تلاش می کنند سهام های ارزشمند را از دست مردم خارج کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار