وام قرض الحسنه بدون سود با بازپرداخت بلند مدت و دریافت آنی

با توجه به جایگاه ویژه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج این فرهنگ و تبلیغات موثر در سطح گسترده و ارائه خدمات به مردم به صورت شفاف، بانک سپه در این مورد اقداماتی را صورت داده است.

وام قرض الحسنه بدون سود با بازپرداخت بلند مدت و دریافت آنی

به گزارش زنهار، طرح تسهیلاتی «نگین امید» یکی از اقدامات بانک سپه در این خصوص است که همه مشتریان حقیقی امکان درخواست آن را دارند.

مشتریان بانک سپه با ایجاد میانگین سپرده یک تا 18 ماهه امکان درخواست تسهیلات 300 میلیون تومانی طرح «نگین امید» این مجموعه را دارند. متقاضیان این وام باید اعتبار شغلی هم داشته باشند تا تسهیلات مذکور به آن‌ها تعلق بگیرد. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها متقاضیان آن باید کارمزد دو درصدی بپردازند. بعد از دریافت وام متقاضیان طی مدت حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه امکان تسویه اقساط را خواهند داشت.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات 15 میلیون و 499 هزار و 681 هزار تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود آن هم به 315 میلیون و 700 هزار تومان می‌رسد.

آن دسته از مشتریان بانک سپه مایل به خرید کالا با تسهیلات این مجموعه هستند، امکان بهره گیری از طرح «بهین کارت2» را دارند. این طرح به عنوان جایگزین طرح بهین کارت قبلی مطرح شده و تسهیلات آن بدون سود است.

دارندگان سپرده قرض الحسنه در بانک سپه امکان درخواست برای تسهیلات 100 میلیون تومانی خرید کالای این مجموعه را دارند. این تسهیلات تنها در صورتی به متقاضیان پرداخت می‌شود که متقاضیان ضامن معتبر به همراه یک فقره چک به بانک ارائه بدهند. این وام نه تنها بدون سود بوده بلکه به آن کارمزدی نیز تعلق نمی‌گیرد. افراد بعد از دریافت و استفاده از این تسهیلات حداکثر طی 18 ماه امکان پرداخت اقساطش را خواهند داشت.

با توجه به شرایط مذکور دریافت کنندگان تسهیلات باید هر ماهه 6 میلیون و 250 هزار تومان قسط بدهند. جمع رقم تسهیلات و سود این مبلغ وام 101 میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.

بانک سپه برای مشتریان خود که کمبود نقدینگی دارند و مایل به دریافت وام 5 میلیارد تومانی این مجموعه هستند، طرح تسهیلاتی «نگین آتیه» را تدارک دیده است. این تسهیلات به سپرده‌گذاری کوتاه مدت احتیاج دارد.

افرادی که مایل به دریافت وام نگین آتیه بانک سپه هستند، باید حداقل 1 میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشند. البته تنها سپرده گذاری کافی نیست و باید حداقل دو ماه یا حداکثر 12 ماه از مدت زمان سپرده‌گذاری متقاضیان گذشته باشد تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست ارایه کنند.

سود این تسهیلات با توجه به شرایط مشتری و مسائل مورد توجه بانک منعطف بوده و بین هشت تا 23 درصد تغییر می‌کند. لازم به ذکر است با کاهش هر 9 قسط مشتریان، یک درصد از سود تسهیلات کم خواهد شد.

ضمانت اصلی برای دریافت این وام، مسدودی سپرده تا زمان بازپرداخت کامل اقساط است. اما طی این مدت به اصل سپرده یک درصد سود تعلق می‌گیرد. همچنین پرداخت اقساط طی 60 ماه امکان‌پذیر است.

با در نظر گرفتن پرداخت حداکثر مبلغ وام، میزان هر قسط 140 میلیون و 952 هزار و 355 تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات، 3 میلیارد و 457 میلیون و 141 هزار و 327 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 8 میلیارد و 457 میلیون و 196 هزار و 327 تومان خواهد رسید.

بانک سپه یکی از بانک‌های دولتی کشور است که به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان تسهیلات 300 میلیون تومانی در قالب طرح «نگین پویا» ارائه داده است. این وام با سود متغیر، پنج تا 23 درصدی، به مشتریان پرداخت می‌شود.

تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک سپه که به دارندگان سپرده کوتاه مدت عادی پرداخت می‌شود، نیاز به سپرده گذاری دارد. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند.

همچنین لازم است که افراد بین سه تا 12 ماه این مبلغ پول را در حساب خود نگهداری کنند و گردش مناسب داشته باشند تا واجد شرایط دریافت وام شوند. به منظور دریافت این وام نیاز به ضامن رسمی و اعتبار شغلی است که مورد تایید بانک باشد. دوره پرداخت اقساط این تسهیلات نیز متفاوت بوده و بین 12 تا 60 ماه تغییر می‌کند.

 

با در نظر گرفتن مبلغ وام، میزان سود 23 درصدی و مدت زمان بازپرداخت 60 ماهه، میزان هر قسط به 8 میلیون و 457 هزار و 141 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات نیز 39 میلیون و 682 هزار و 206 تومان اعلام شده است. جمع رقم وام و سود این تسهیلات نیز 507 میلیون و 628 هزار و 480 تومان خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار