باران ترافیک تهران را ۱۰ درصد افزایش داد

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: بارش باران بار ترافیکی معابر پایتخت را ۱۰ درصد افزایش داد.

باران ترافیک تهران را ۱۰ درصد افزایش داد

به گزارش زنهار؛ سرهنگ مجید رنجبر روز شنبه افزود: استفاده از خودروهای شخصی، کاهش دید و لغزندگی معابر از جمله مواردی بود که سبب کاهش سرعت در معابر و افزایش بار ترافیک شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس راهور و همچنین مرکز کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ در آماده‌ باش کامل بوده و هستند و نسبت به مدیریت و روانسازی ترافیک اقدام کردند.

رنجبر با بیان اینکه مسیر شرق به غرب خیابان دماوند، هر ۲مسیر خیابان‌های انقلاب و خیابان آزادی، مقاطعی از خیابان‌های ولیعصر و کارگر جزو خیابان‌های پرترافیک شهر تهران بودند، گفت:‌ همچنین در مقاطعی از بزرگراه‌های شهید همت، شهید سلیمانی، آیت‌الله هاشمی، چمران، حکیم، صدر، بابایی، شیخ فضل‌الله، چراغی و نواب صفوی و امام علی دارای وضعیتی مشابه بودند و در ترافیک سنگین صبحگاهی در آن گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بار ترافیکی معابر تهران اکنون کاهش محسوس یافته و تردد خودروها بدون هیچ مشکل خاصی در اکثر معابر در حال انجام است.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار