همسر قالیباف و معاون احمدی نژاد پُست گرفتند /پزشکیان مصوبه را ابلاغ کرد

​نج صاحب‌نظر منتخب شورای انقلاب‌ فرهنگی فعالیت خود را در ستاد زن و خانواده آغاز کردند.

همسر قالیباف و معاون احمدی نژاد پُست گرفتند /پزشکیان مصوبه را ابلاغ کرد

به گزارش زنهار به نقل از خبرآنلاین،مسعود پزشکیان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «تأیید انتخاب پنج نفر صاحب‌نظر در امور زنان و خانواده جهت عضویت در ستاد ملی زن و خانواده» که در جلسه ۹۰۴ مورخ ۱۴۰۳/۰۶/۲۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ تصویب رسیده است، را برای اجرا ابلاغ کرد.

 ماده واحده «تأیید انتخاب پنج نفر صاحب‌نظر در امور زنان و خانواده جهت عضویت در ستاد ملی زن و خانواده» که در جلسه ۹۰۴ مورخ ۲۰/۰۶/۱۴۰۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی و بنا به پیشنهاد ستاد خانواده و زنان دبیرخانه این شورا، به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجرا ابلاغ می­‌گردد:

ماده واحده - «با استناد به بند ۱۸ ماده ۱ آیین‌نامه اصلاحی تشکیل ستاد ملی زن و خانواده (مصوب جلسه ۸۹۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ شورای عالی انقلاب فرهنگی)، بانوان؛ فاطمه بداغی، لیلا سادات زعفرانچی، فاطمه قاسم­پور، زهرا سادات مشیر استخاره و آقای فرج الله هدایت نیا به‌عنوان پنج عضو صاحب‌نظر در امور زنان و خانواده، برای عضویت در ستاد ملی زن و خانواده به مدت سه سال انتخاب می‌شوند».

به گزارش خبرآنلاین، فاطمه بداغی در دوران ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد، به سمت معاون حقوقی رئیس‌جمهور منصوب شد.

زهرا سادات مشیر هم فعال حوزه زنان و همسر محمدباقر قالیباف است.

فاطمه قاسم‌پور نیز نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس بوده‌ است. وی عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار