ژست‌های اروتیک بازیگر خانم وسط جشنواره +عکس

رویا جاوید نیا در مقابل دوربین عکاسان جشنواره فجر ژستی بسیار زشت و ناپسند را گرفت.

ژست‌های اروتیک بازیگر خانم وسط جشنواره +عکس

به گزارش زنهار؛ رویا جاویدنیا بازیگر مطرح سینمای ایرانی در جشنواره فجر با استایلی بسیار فشن ظاهر و در مقابل دوربین عکسان با ژستی منشوری به خود گرفت.

ژست باورنکردنی و زشت "خانم بازیگر" در جشنواره فجر/ عکس

 

خانم رویا جاویدنیا امروزه یکی از بازیگران مطرح کشور ایران می باشد که در بسیاری از فیلم های سینمایی و سریال ها ایفای نقش کرده است. رویا جاویدنیا ابتدا کار خود را از تئاتر شروع کرده است و رفته رفته به درجات بالاتر رسیده است.

وی متولد 10 مرداد سال 1344 می باشد و محل تولد او تهران است. امروزه نیز در شهر تهران سکونت دارد و دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته هنرهای تجسمی از شاخه سفالگری می باشد.

سال ورود رویا جاویدنیا به سینما به 41 سالگی او برمی گردد و از همان ابتدای ورود به سینما توانسته آثار برجسته ای از خود بر جای بگذارد و به همین دلیل امروزه نیز در بسیاری از فیلمنامه ها نام وی مشاهده می شود.

از وضعیت تاهل این بازیگر هیچگونه اطلاعاتی در دست نیست و به همین دلیل در این رابطه نباید اظهار نظر کرد.

رویا جاویدنیا همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد در رشته سفالگری تحصیل نموده و طبق گفته های خودش به این رشته علاقه شدید داشته است و سالیان سال درگیر کار سفالگری و سرامیک بوده است.

این بانو روحیه ای بسیار متواضع دارد و اعتقاد وی بر این است که این روحیه اش را مدیون خاک و رشته ای است که در آن تحصیل کرده است.

جرقه بازیگری رویا جاویدنیا نیز دقیقا به خاطر رشته تحصیلی وی بوده است چرا که به دلیل سفالگری وی با بازیگران و کارگردانان متعددی معاشرت داشته است و سرانجام در سال 83 بود که ایرج کریمی که کارگردان فیلم باغ های کندلوس بود وی را برای بازی کردن دعوت نمود. اولین دعوت خانم جاویدنیا بی نتیجه ماند و به دلیل مشکلاتی این همکاری به وجود نیامد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار