جشن تولد سامان در اردوی تیم ملی/ عکسش

بازیکنان تیم ملی ساعاتی پس از پیروزی اول در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی تولد یکی از ستاره‌های تیم را جشن گرفتند.

جشن تولد سامان در اردوی تیم ملی/ عکسش

به گزارش زنهار، تیم ملی مسیر خود برای حضور در جام جهانی 2026 را روز گذشته در اصفهان ادامه داد و در دیدار اول مرحله نهایی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان قرقیزستان بود و در پایان با گلی که مهدی طارمی روی شوت امید نورافکن به ثمر رساند، موفق شد با برتری زمین مسابقه را ترک کند.

o1nd3i0y

تیم ملی به زودی راهی امارات می شود تا آماده دومین دیدار مرحله نهایی شود که سه‌شنبه 20 شهریورماه در دوبی برگزار خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی به زودی راهی امارات خواهند شد که در هفته اول موفق شد با نتیجه 3 بر یک قطر را در خانه‌اش شکست دهد و حالا با روحیه بسیار خوبی به مصاف شاگردان امیر قلعه‌نویی پا می‌گذارد.

در این شرایط و پس از مصاف با قرقیزستان فرصتی برای اعضای تیم ملی پیش آمد تا در اصفهان تولد سامان قدوس را که 30 سال پیش در مالمو سوئد به دنیا آمد و پس از تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای تصمیم گرفت به جای سوئد برای ایران بازی کند، جشن گرفتند.

قدوس که طی سال‌های اخیر یکی از بازیکنان همیشگی اردوی تیم ملی بوده 6 سپتامبر 1992 مصادف با 15 شهریورماه سال 1372 به دنیا آمده و به نظر می‌رسد حضور او در اردوهای ملی فوتبال ایران حداقل تا جام جهانی 2026 ادامه‌دار باشد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار