ترکیب پرسپولیس برای دربی بدون اورونوف

پرسپولیس در غیاب مهم ترین ستاره این فصل خود باید به مصاف استقلال برود.

ترکیب پرسپولیس برای دربی بدون اورونوف

به گزارش زنهار، تیم پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک با شوک مصدومیت اوستون اورونوف مواجه شد که ترکیب این تیم برای شهرآورد را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است. پرسپولیس در غیاب اورونوف و باتوجه به خط خوردن یاسین سلمانی و سعید صادقی، انتخاب‌های زیادی نخواهد داشت و این موضوع دست گاریدو را هم برای این بازی بسته کرده است، البته خود او ترجیح داد که یاسین و صادقی را به اراک نبرد.

پرسپولیس در این بازی همچنین با بازگشت ایوب العملود مواجه شده که در شرایط آرمانی قرار ندارد اما اولین شهرآورد خود را همراه با یک بازیکن آفریقایی دیگر، الکسیس گندوز تجربه خواهد کرد.

ابهام دیگر پرسپولیس در خط میانی و زوج مسعود ریگی است. سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو برای این پست رقابت خواهند کرد که تا کنون شانس سروش برای حضور در ترکیب اصلی بالاتر است.

لوکاس ژوائو مهره مرموز پرسپولیس در این بازی است. باید منتظر ساعات بعدی ماند تا در مورد وضعیت وی اطلاع پیدا کرد اما به نظر می رسد سرخ ها بازی را با علیپور و عالیشاه آغاز کنند مگر آنکه گاریدو با مهاجم خارجی قصد غافلگیری استقلال را داشته باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

الکسیس گندوز، ایوب العملود، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، وحید امیری، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور و امید عالیشاه (کاپیتان)

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار