ضربه سخت به پرسپولیس

ماتزاری برای یک فصل حضور در ایران حاضر بود با یک میلیون دلار به ایران بیاید.

ضربه سخت به پرسپولیس

به گزارش زنهار، بعد از جدایی اوسمار از پرسپولیس، مدیران این باشگاه به سراغ جذب والتر ماتزاری سرمربی مطرح ایتالیایی رفتند. ماتزاری که سابقه هدایت تیم های بزرگی مثل ناپولی و اینتر را در کارنامه داشت، مذاکرات خوبی را با پرسپولیس انجام داد ولی این مذاکرات به توافق منجر نشد.

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس جمعه شب در برنامه شب های فوتبالی توضیحاتی در خصوص دلایل منتفی شدن ماتزاری در پرسپولیس را اعلام کرد و مدعی شد ناگهان رقم درخواستی این مربی برای حضور در ایران به دو و نیم میلیون دلار مبلغی که مورد موافقت مدیران پرسپولیس واقع نشد و پرسپولیس به سراغ جذب گاریدو رفت. اما چرا ماتزاری به طور ناگهانی مبلغ درخواستی اش را بالا برد و چه کسانی در منتفی شدن حضور این مربی سرشناس نقش داشتند؟!

دلیل اول به نقش یکسری دلال در این رابطه برمی‌گردد. باشگاه پرسپولیس توانسته بود بدون واسطه با ماتزاری ارتباط برقرار کند و این موضوع به ضرر دلال‌هایی بود که چندین و چند مربی را به پرسپولیس معرفی کرده بودند. یکی دو دلال با توجه به ارتباطاتی که داشتند توانستند با یکی از دستیاران ماتزاری تماس بگیرند.

این فرد در تماس با دستیار ماتزاری از ناامنی در ایران و شرایط نامطلوب زندگی در تهران گفت. او همچنین اعلام کرد پرسپولیس پرونده‌های زیادی در فیفا داشته و دارد و هیچوقت نتوانسته دستمزد مربیان و بازیکنان خود را به موقع پرداخت کند.

موضوعی که حسابی دستیار ماتزاری را ترساند و او هم این موضوع را به خود والتر انتقال داد. این فرد به دستیار ماتزاری اعلام کرد اگر ماتزاری از طریق او با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند و او را به عنوان ایجنت  ایرانی خود معرفی کند، می‌تواند با توجه به وضعیت مالی پرسپولیس، می‌تواند پول بیشتری برای او بگیرد.

ماتزاری برای یک فصل حضور در ایران حاضر بود با یک میلیون دلار به ایران بیاید و دو طرف به عقد قرارداد نزدیک بودند ولی صحبت های این دلال باعث شد تا ماتزاری از پرسپولیسی ها درخواست دو و نیم میلیون دلاری داشته باشد  در خواستی که باشگاه پرسپولیس با آن مخالفت کرد و اعلام کرد نمی‌تواند چنین پولی به او بدهد.

پرسپولیسی‌ها نهایتا می‌توانستند یک تا یک و نیم  میلیون دلار برای کادرفنی جدید خود هزینه کنند و پرداخت دستمزد ماتزاری کمی برای باشگاه پرسپولیس سخت بود. همچنین ماتزاری می‌خواست ۶ دستیار با خودش به ایران بیاورد که باشگاه پرسپولیس با این موضوع هم مخالفت کرد.

پرسپولیسی‌ها از این مربی خواسته بودند فقط ۲ دستیار با خودش به ایران بیاورد که این موضوع با مخالفت ماتزاری همراه شد. ماتزاری روی حضور همه دستیارانش اصرار داشت و گفته بود بدون حضور حتی یک نفر از آن ها حاضر نیست به ایران بیاید.

باشگاه پرسپولیس هم حاضر نشد زیر بار ایت موضوع برود در نهایت هم پرونده حضور این مربی سرشناس در ایران بسته شد و پرسپولیس به سراغ گزینه بعدی خود رفت و با گاریدو به توافق رسید.  

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار