شرایط دریافت ۷ وام فوری با اقساط طولانی مدت

چندین خیابان لوبلین در لهستان به دلیل بارش شدید باران به رودخانه تبدیل شد.

شرایط دریافت ۷ وام فوری با اقساط طولانی مدت

به گزارش زنهار، در این مطلب۱۲ وام فعال “بانک ملی” به همراه بررسی جزئیات و شرایط آن طبق آخرین تغییرات آوردیم و در پایان هم یک وام فوری را معرفی کردیم.

وام ۵ میلیارد تومانی طرح آنی بانک ملی

با افتتاح حساب سپرده‌ی بلندمدت در بانک ملی همراه با دریافت سود سپرده‌ی ۱۸درصدی، تا سقف ۵میلیارد تومان تسهیلات بانکی با سود ۱۷درصد دریافت کنید.

برای دریافت این وام با بازپرداخت ۶۰ماهه نیاز به سپرده‌ی بلندمدت دارید و تا زمان بازپرداخت کامل اقساط، سپرده‌ی شما نزد بانک مسدود خواهد ماند.

نکته‌ی مهم در طرح آنی وام بانک ملی سقف پرداختی متفاوت برای اقشار مختلف جامعه است که جزئیات این سقف پرداختی از این قرار است:

تولیدکنندگان دارای پروانه‌ی جواز کسب: سقف دریافت اعتبار تا ۵میلیارد تومان

مهندسان، پزشکان، اعضای هیئت علمی دانشگاه، وکلا، قضات، مدیران ارشد شرکت‌های خصوصی و دولتی: سقف دریافت اعتبار تا ۲میلیارد تومان

دیگر مشاغل: سقف دریافت اعتبار تا ۱میلیارد تومان

بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید:

افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی

گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب

داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)

اگر شرایط بالا را داشته باشید، می‌توانید تا ۳برابر سپرده خود و تا سقف ۲میلیارد تومان وام بگیرید.سود بازپرداخت وام ۳۶ماهه‌‌ی بانک ملی بر اساس معدل حساب و ضریب برابری تسهیلات، برای افراد مختلف، از ۱ تا ۲۳ درصد متفاوت است. همچنین برای ضمانت نیاز به ضامن رسمی، جواز کسب یا سند ملکی دارید.

وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح مروارید بانک ملی

با استفاده از طرح مروارید بانک ملی‌، بعد از گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب، تا سقف ۵۰۰میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. میزان تسهیلاتی که از طرف بانک به افراد اعطا می‌شود، به معدل حساب سپرده بستگی دارد. همچنین شرایط انتقال امتیاز حساب به افراد مختلف یا پذیرش امتیاز حساب از دیگران وجود دارد.

سود این تسهیلات وابسته به معدل حساب شما ممکن است ۱۷، ۲۰یا ۲۳درصد باشد و در حالت حداکثری بازپرداخت ۳۶ماهه دارد.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح صدف بانک ملی

نرخ سود وام ۱ تا ۱۸درصد است و بر حسب زمان ماندگاری سپرده،‌ مدت بازپرداخت و ضریب برابری محاسبه می‌شود. دوره‌ی بازپرداخت اقساط از ۱۲ تا ۶۰ماه است.

وام ۳۰۰ میلیون تومانی طرح مهربانی بانک ملی

وام ۳۰۰میلیون تومانی طرح مهربانی بانک ملی که قبلا با نام طرح نهال شناخته می‌شد یکی از وام‌های بدون سود است که با ۴درصد کارمزد و یک ضامن اعطا می‌شود.

سقف دریافت اعتبار این طرح ۳۰۰میلیون تومان است و مبلغ اعتبار و تعداد اقساط بازپرداخت، نسبت به میزان و مدت زمان خواب سپرده بستگی دارد. حداقل مدت زمان سپرده‌گذاری، یک ماه پس از افتتاح حساب است.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک ملی

۲۰۰میلیون تومان وام خرید کالا در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملی اعطا می‌شود. سود این تسهیلات ۱۸درصد و بازپرداخت اقساط ۱۲ تا ۶۰ماهه است. این وام نیاز به ضمانت ۳کارمند رسمی دارد.

یکی از نکات نیازمند توجه‌‌ی این وام است که بانک ۱۰درصد مبلغ کل وام را مسدود می‌کند و بعد از بازپرداخت اقساط این مقدار اعتبار، به وام‌گیرنده پس داده خواهد شد.

وام ۲۰۰ میلیون تومانی سپرده‌ی ممتاز بانک ملی

وام ۲۰۰میلیون تومانی سپرده‌ی ممتاز بانک ملی در قالب یک کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک اعطا می‌شود. در این طرح با افتتاح حساب بلند مدت و حداقل سپرده‌ی ۱میلیون تومانی، بعد از گذشت زمان مشخص و با توجه به امتیازهای کسب شده، می‌توانید تا ۴۰درصد سپرده‌ی خود را (تا سقف اعتبار ۲۰۰میلیون تومان) و از طریق قرعه‌کشی، تسهیلات بگیرید.

از جمله مزایای این طرح، نیاز نداشتن به ضامن رسمی برای دریافت تسهیلات است و از سپرده‌ی شما به‌عنوان ضامن وام استفاده می‌شود. در صورتی که از این کارت اعتباری برای خرید از فروشگاه‌های اسنوا و پاکشوما استفاده کنید، مدت زمان بازپرداخت اقساط ۳۶ماه و از فروشگاه‌های دیگر ۲۴ماه می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار