دعوای جواد عزتی و مه لقا باقری بالاگرفت

مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون به تازگی تصویری از تیپ و استایل جدیدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

دعوای جواد عزتی و مه لقا باقری بالاگرفت

به گزارش زنهار، مه لقا باقری بازیگر سینما و تلویزیون و همسر جواد عزتی به تازگی تصویری از تیپ و استایل جدیدش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

او در حاشیه تصویر نوشت: « کاش بوتیمار نباشیم. همان پرنده‌ای که پیوسته در کنار دریا می‌نشیند و از غم‌ این‌که مبادا آب دریا کم شود، از آن نمی‌نوشد. در جوار دریایی از مسائل و مشکلات نشسته‌ایم پیوسته غصه می‌خوریم و ناله سر می‌دهیم. بیایید بوتیمار نباشیم… منفعل و نالان نه برای بهبود تلاش می‌کنیم، نه دست از نالیدن برمی‌داریم، ای کاش بوتیمار نباشیم…»

مه لقا باقری، بازیگر سینما و تلویزیون، کارگردان و استاد متولد 25 خراد 1360 در تهران است. او لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس را دارد. این هنرمند کشورمان در نمایش های سری اول مجموعه دورهمی نقش همسر قیمت را بازی می کرد.

مه‌لقا باقری در دوران تحصیل در دانشگاه سوره رشته کارگردانی را می‌خواند. یک روز او از جواد عزتی خواست که در تئاتری به کارگردانی‌اش بازی کند که جواد عزتی به دلیل مشغله کاری نتوانست با مه لقا باقری همکاری کند ولی به او قول داد در تابستان آینده حتما با او همکاری کند و همکاری این دو هنرمند کشورمان در تابستان همان سال شکل گرفت. آشنایی‌ و همکاری آنها ادامه‌ یافت و سرانجام آقای عزتی از خانم باقری تقاضای ازدواج کرد. آنها در سال 1385 نامزد شدند. ازجمله کارهایی که این زوج هنری درکنار هم بازی کردند سریال قهوه تلخ و دردسرهای عظیم2 بود.

مه لقا باقری در 24 سالگی و در سال 1384 با جواد عزتی از بازیگران سرشناس کشورمان ازدواج کرد، آنها همسن هستند و فقط مه لقا باقری 6 ماه از جواد عزتی بزرگتر است. البته چندی پیش خبری در فضای مجازی اینستاگرام منتشر شده بود که این زوج هنرمند از هم جدا شده اند که ظاهرا شایعه ای بیش نبود چراکه هیچ منبع رسمی و رسانه معتبری و به ویژه خود این زوج آن را تایید نکردند.

محمدجواد عزتی بازیگر مشهور کشورمان و همسر مه لقا باقری در 20 دی 1360 در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است و با کار کودک بازیگری را شروع کرد. جواد عزتی هم در نقش های طنز و هم در نقش های جدی بازی کرده و انصافا در هر دو تیپ بسیار خوش درخشیده است. ازجمله فیلم های معروفی که بازی محمدجواد عزتی را در آنها شاهد بودیم می توان به تنگه ابو قریب، ماجرای نیمروز، سریال زخم کاری و… اشاره کرد.

مه لقا باقری عکسی را از خود در یک فیلم سینمایی منتشر کرده بود که یک بچه در کنارش نشسته و او در حال گریه است. این عکس به نظر می رسد مربوط به یکی از کارهای سینمایی خانم بازیگر باشد و او و همسرش فرزندی ندارند.

یکی از علاقه‌ های همیشگی‌ مه لقا باقری بازی در کنار همسرش بود به ویژه در کارهایی که خودش کارگردانی می کند. سفر از تفریحات موردعلاقه مه لقا باقری است و او به چند کشور هم سفر کرده است. مطالعه و کارهای تحقیقاتی را خانم بازیگر بسیار دوست دارد و حتی قصد نوشتن کتاب را دارد، مه لقا باقری تلاش می کند که در بخش های دیگر مانند نوازندگی، ورزش و … هم فعالیت کند؛

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار