گندوز توجیه نشده اینجا ایران است!

پیشکسوت پرسپولیس گفت: گندوز دروازه‌بانی است که روی او به عنوان سنگربان اول حساب شده و او نباید در این رابطه معادلات را در خصوص خودش بهم بریزد.

گندوز توجیه نشده اینجا ایران است!

به گزارش زنهار، عزیزیان در رابطه با عملکرد دروازه‌بان خارجی پرسپولیس و نکاتی مانند دوضرب‌گیر بودن این سنگربان و گرفتن دو اخطار در بازی اخیر سرخپوشان نیز تأکید کرد: گندوز باید بداند داوران در ایران خیلی زود به دروازه‌بان‌ها کارت می‌دهند. از این‌رو گندوز باید توجیه شود تا به‌راحتی کارت نگیرد ضمن اینکه در آن صحنه اصلاً نیازی به مکث نبود. از سوی دیگر در خصوص دوضرب‌گیر بودن این سنگربان هم باید با او بیشتر کار شود و با شوت‌های روی پا از نزدیک، گندوز را به خوبی آماده کرد تا با پنجه شوت‌ها را مهار کرده وآنها را به خوبی مهار کند.

دروازه‌بانی که جایگزینی ندارد هر چند که امیررضا رفیعی هم هست که می‌توان روی او حساب کرد اما به هر حال گندوز دروازه‌بانی است که روی او به عنوان سنگربان اول حساب شده و او نباید در این رابطه معادلات را در خصوص خودش بهم بریزد. بازیکن سابق پرسپولیس با انتقاد از برگزاری دربی خارج از تهران نیز خاطر نشان ساخت: اصلاً قابل هضم نیست، چرا باید دربی 104 در تهران برگزار نشود و پایتخت به این بزرگی یک زمین و ورزشگاه بزرگ آماده برای دربی نداشته باشد و از نظر من بازی دو تیم سرخابی که قرار است در این شرایط در شهرستان برگزار شود اصلاً نامش دربی نیست. دروازه‌بان سابق پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از نتیجه بازی دو تیم سرخابی در دربی 104 نیز گفت: به نظرم شرایط فنی پرسپولیس بهتر از استقلال است اما به هر حال دو تیم با این هدف به مصاف هم می‌روند که بازنده نباشند به همین دلیل شاید بازی محتاطانه بیشتر نتیجه بازی دو تیم را تحت تأثیر خودش قرار دهد اما به هر حال دربی ممکن است اتفاقاتی در دل خودش داشته باشد که برای هیچ کس قابل پیش‌بینی نیست.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار